dimecres, 21 de novembre del 2012

Internacionalització

Dins l'estratègia d'internacionalització del Pla d'Empresa d'Esglàput, s'hi contempla l'assistència a fires internacionals com la FIMI. La Feria Internacional de Moda Infantil arriba a la seva 76ª edició i Esglàput hi serà present mostrant la col.lecció d'hivern 2013-14.

L'espai que ens han aconsellat assistir i està en línia amb l'estratègia de posicionament, és el de nous creadors SEEME. En aquest espai i amb paraules de la pròpia Fira:
"El espacio de FIMI en el que la creación más avanzada de los diseñadores más innovadores expresa una fórmula de moda y artículos para el cuidado de los niños y las niñas acorde con un concepto vanguardista."

Imatge de SEEME (Naif magazine)

Els objectius, tant qualitatius com quantitatius, d'assistir a la fira, han estat analitzats i valorats de forma que es pugi controlar el seu assoliment. També s'ha desenvolupat i implementat un pla de promoció internacional, tenint en compte el mercat objectiu, el producte, la distribució i la promoció.

Encara queden alguns dies, la fira serà els dies 25, 26 i 27 de gener, però queda molta feina a fer per tenir-ho tot preparat. Tindrem la col.laboració de fotògrafs, dissenyadors i caps de premsa, entre d'altres, un equip de professionals per aconseguir els millors resultats.

A treballar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada